SENGGUGUT DAN WANITA : SHAKLEE ALFAFA Penawar Duka

Ini kisah benar.
Dari sekolah lagi saya mengalami Senggugut atau PERIOD PAIN yang teruk. 

Kejang, sejuk sehingga terpaksa selebung badan dengan selimut dan mengambil pil killer bersama suntikan daripada doktor, sangat merimaskan!



Macam2 saya buat, minum air masak, makan manisan, tuam perut dengan air panas...tapi semua tak berkesan! :(

Masuk je Universiti, pensyarah saya suggest kan SHAKLEE ALFAFA. 
ALHAMDULILLAH sebulan saya consume, senggugut tak de. Yang ajaibnya masa period tak sedar pon sebab tak rasa langsung! Ini bukan ayat nak jual produk semata ya. Kalau nak jual produk semata baik saya jual dari dulu kan! Tapi saya nak betul2 experience kebaikan Shaklee ni dan kongsi bersama anda.

Lagipun harga mampu milik, adik-adik yang masih bersekolah pun mampu beli. Cuma kena konsisten makan, insyALLAH..memang ALLAH yang bagi kita sakit dan sembuhkan penyakit. Tapi kalau takde usaha, tak guna jugak kan? :)

InsyALLAH...Jom whatsapp saya laju-laju untuk HARGA MELETOP SHAKLEE ALFAFA

Sarah Yasmin
019-5522712


♥ Inspiration's VIP


Notes: Beware of Fakers!

Strictly do not make any payment to unknown.
We're not responsible for your losses.
-All order will be reply through our whatsapp or by email ; heartinspiration_boutique@yahoo.com.